Pages

onsdag 13. oktober 2010

Livet i Norge

No har eg gått gjennom bloggane til alle dei som er i Mongolia, og eg må sei at eg lengta tilbake, og skulle ønske eg kunne få med meg alt det spennande som skjer der, og eg savna alle dei fantastiske menneska der. Som eg sa når eg kom heim, så er ikkje Norge heilt det same etter å ha vore i Mongolia eit år. Men når det er sagt so har eg det veldig bra i Norge også.

Eg har begynt på grunnskulelærerutdanning på HiST i Trondheim, og synes det er veldig spennande, og eg har allereie lært mykje. I løpet av sommeren og hausten har eg fått vore veldig mykje ilag med familien, og det har vre ekstra kjekt no, spesielt sidan eg har vore vekke så lenge. Sjølv om eg har flytta til Trondheim så er det kjekt å ha familien så nærme. Eg bur ilag med søstra mi, og bror min bur også her i byen så dei ser eg ofte, men eg har også vore to gongar heime på Standal i haust.

Ellers skjer det eigentleg ikkje så mykje utanom skulen, bortsett frå at eg har blitt med på eit volleyballag her. Det er veldig kjekt, vi har allereie spelt to cup-ar, og seriekampane begynde no på søndag, sjølv om eg dessverre ikkje kan vere med då.

Det var vel alt for dinne gongen :D

0 kommentarer: